Shop Mobile More Submit  Join Login
please go here: Koru's Commission Information {OPEN} by Koru-ru
Add a Comment:
 
:iconcreativecorpse:
CreativeCorpse Featured By Owner May 8, 2014  Student General Artist
are these closed?
Reply
:iconcreativecorpse:
CreativeCorpse Featured By Owner May 8, 2014  Student General Artist
i'll wait for june then since i love your simple chibis and i have three characters ^-^ hehe.
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner May 8, 2014  Hobbyist General Artist
Got it! c:
Reply
:iconkraikrai:
KraiKrai Featured By Owner Jan 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
are you still open?
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Jan 15, 2014  Hobbyist General Artist
Yes!
Reply
:iconcheckered-crime:
checkered-crime Featured By Owner Dec 24, 2013
gosh are these still open? if so should i just send you a note <3
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist General Artist
Yep go ahead!
Reply
:iconcheckered-crime:
checkered-crime Featured By Owner Dec 26, 2013
note sent <3
Reply
:iconrini-chuables:
Rini-Chuables Featured By Owner Dec 22, 2013
WHisPERS HOW MANY SLOTS R THERE CRIES
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Dec 22, 2013  Hobbyist General Artist
4 left :^ ) each person is one slot!
Reply
:iconrini-chuables:
Rini-Chuables Featured By Owner Dec 22, 2013
oo so if i get a chib with an addictional character its two slots? 
cause i'd like one ;; 7 ;; but i dont wanna note yet just incase it got filled at the last minute cries
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Dec 22, 2013  Hobbyist General Artist
oh I meant each person ordering haha, you can order as much as you want provided it doesn't go into the zone of "whoa there son u might need to slow down" :^ )
Reply
:iconrini-chuables:
Rini-Chuables Featured By Owner Dec 22, 2013
Ahhh d0kis tyty gonna get the note ready then ///
Reply
:iconcheckered-crime:
checkered-crime Featured By Owner Dec 7, 2013
are these open? (i wasn't sure since it says closed till dec and its dec OTL sorry for the stupid question!)
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Dec 7, 2013  Hobbyist General Artist
Oh! Well I have finals up until December 20th so they'll be open then o vo)/ I'll make a journal about this!
Reply
:iconcheckered-crime:
checkered-crime Featured By Owner Dec 7, 2013
oh! alright sorry for not understanding that orz
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Dec 7, 2013  Hobbyist General Artist
Ah no, it's okay! It's my fault for not clarifying ^^
Reply
:iconxstraycatxox:
XstraycatXox Featured By Owner Oct 19, 2013
JUST GOT THE BUTTONS.
Like just a few minutes ago.
I love them!!!
Your art is so cute~
I wanna commission you for some keychains...
But after buying those buttons...
I have no more points!
HELP ME SENPAI.
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Oct 19, 2013  Hobbyist General Artist
idk uh somehow I will magically bless you with the power to get points

:^ )

but awesome!!! I'm glad they got there safely * v*
Reply
:iconxstraycatxox:
XstraycatXox Featured By Owner Oct 19, 2013
Senpai...w-would you do an art trade for some of them? I mean I-I want some of them so bad!!

I was so excited when I got them XD 
Me: "OMG OMG OMG she put them in BUBBLE WRAP. And and and she gave me a little note with and adorable little drawing on it in her super kawaii style!!! Ahhhhhhhhh and the buttons came in special little baggies! So cute!"
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Oct 19, 2013  Hobbyist General Artist
Ahh sorry, at the moment I can't really do art trades ; o;
Reply
:iconxstraycatxox:
XstraycatXox Featured By Owner Oct 19, 2013
//sobs
:iconsobbplz:

Nooooooooo...
Reply
:iconforestram:
forestram Featured By Owner Jul 24, 2013
is that note i sent you before considered on the wait list? o3o
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
no, unless you want it to be o:
Reply
:iconforestram:
forestram Featured By Owner Jul 24, 2013
oooh okey just wonderin uwu
Reply
:iconmallicat:
Mallicat Featured By Owner Jul 24, 2013
Could that commission note I sent you be added to the waitlist? ouo/
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
ohhh sure no problem! <3
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Jun 3, 2013  Student General Artist
hi you can i get another commission, aha... ah ; v ; lol
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Jun 3, 2013  Hobbyist General Artist
yeah sure!!! no problem

do you want it mailed if it's traditional ; u;
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Jun 3, 2013  Student General Artist
you can do that *eye sparkle*
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Jun 3, 2013  Hobbyist General Artist
yes ; )))
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Jun 3, 2013  Student General Artist
*throws money at*
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Jun 3, 2013  Hobbyist General Artist
v///v
Reply
:iconwolf4821:
Wolf4821 Featured By Owner Jun 2, 2013
Simple Chibi <33
If only I had Paypal ;n;
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Jun 2, 2013  Hobbyist General Artist
hehe v uv
Reply
:iconoddlittleleaf:
oddlittleleaf Featured By Owner May 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Can I get a simple chibi slot?

I have a new OC. n.n
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner May 30, 2013  Hobbyist General Artist
added you to a waiting list pocky! (:
Reply
:iconoddlittleleaf:
oddlittleleaf Featured By Owner May 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
<3
Reply
:iconsteamishly:
steamishly Featured By Owner May 12, 2013  Student General Artist
are your commissions still open
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner May 13, 2013  Hobbyist General Artist
I'll open them near the end of the school year which is around June c:
Reply
:iconsteamishly:
steamishly Featured By Owner May 13, 2013  Student General Artist
/Dies
OKAY THANK YOU
Reply
:iconsteamishly:
steamishly Featured By Owner May 12, 2013  Student General Artist
jsklsa I can see it says closed but I'm unsure if it's updated or not ; w;'' /LOSER.
Reply
:iconv-faby-v:
V-FABY-V Featured By Owner Apr 20, 2013
omg omg omg can i get the Chibi Cell Phone Charms?????
can I? can I? can I? can I? can I?
plz plz plz plz plz plz
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
yes sure!! last slot ^ 7^ note me what you'd like faby!
Reply
:iconeeriezombie:
EerieZombie Featured By Owner Apr 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
May I ask for 2 simple chibis? ovo
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Apr 12, 2013  Hobbyist General Artist
sure! just note me what you'd like <3
Reply
:iconmallicat:
Mallicat Featured By Owner Apr 12, 2013
:u Hello. May I snag another slot--*MURDERED*
Reply
:iconkoru-ru:
Koru-ru Featured By Owner Apr 12, 2013  Hobbyist General Artist
LMAO sure; but I'll "consider" you part of your previous slot but at diff prices if that's alright!
Reply
:iconmallicat:
Mallicat Featured By Owner Apr 12, 2013
Sounds good to me! o7o/ *goes to get started on putting the refs together*
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconkoru-ru: More from Koru-ru


Featured in Collections

journals by punklevel

- COMMISH INFO - by Burscutum


More from DeviantArt



Details

Submitted on
November 14, 2012
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
4,728 (1 today)
Favourites
80 (who?)
Comments
153
×